ANESO - účetnictví
ANESO
sídlo společnosti: Žukovského 887, 161 00 Praha 6
předmět činnosti: správa nemovitostí
Společnost zapsaná dne 9.června 1997 v obchodním rejstříku, vedeném městským soudem v Praze oddíl C, vložka 52632
IČ: 251 35 431
DIČ: CZ 25135431
www.aneso.cz
BLIŽŠÍ CHARAKTERISTIKA SPOLEČNOSTI
Obchodní společnost ANESO, s.r.o. byla založena dne 23.5.1997 zakladatelskou listinou s výší základního jmění 100 000,-- Kč.
V roce založení se společnost zúčastnila výběrového řízení na realizaci veřejné zakázky výkonu správy bytových objektů městské části Praha 6 v lokalitě Červený vrch – Dědina, které bylo vyhlášeno dne 1.7.1997. Ve výběrovém řízení byla vyhodnocena jako nejlépe vyhovující a od 1.9.1997 jí byla svěřena správa bytových objektů v uvedené lokalitě v rozsahu cca 4 200 nájemních jednotek (dále jen NJ).
Touto činností získala společnost obrovské zkušenosti se správou domovního a bytového fondu. Zároveň prověřila dodavatelské firmy na provádění oprav nebo rekonstrukcí, které můžeme doporučit do výběrových řízení na provádění oprav.
Od roku 2001 se společnost věnuje výhradně správě soukromých a družstevních domů.
Společnost nemá vlastní pracovníky údržby. Drobné údržbářské práce zadává prověřeným řemeslníkům, pracujícím na živnostenský list, u kterých je záruka kvalitní práce a odvedení díla v požadovaném termínu.
Správce má uzavřenou smlouvu na pojištění odpovědnosti za škody z vlastní podnikatelské činnosti, které by mohly vzniknout v souvislosti s výkonem správy nemovitostí ve výši 5 000 000,- Kč.
SPRÁVA ZAJIŠŤOVANÁ SPOLEČNOSTÍ ANESO, S.R.O.:
Aktuálně zajišťujeme správu 3237 jednotek ve 182 domech v majetku 98 právních subjektů. ANESO s.r.o. – nabídka k provádění správy strana 2
ROZSAH NABÍZENÝCH ÚKONŮ V RÁMCI SPRÁVY:
Společnost nabízí komplexní provádění správy nemovitostí dle požadavku majitele v tomto standardním rozsahu:
− příprava uzavírání smluv o užívání bytu (nájemních smluv) k bytovým jednotkám ve svěřených nemovitostech a k svěřeným pozemkům dle pokynů mandanta
− evidence a sledování smluv o užívání bytu (nájemních smluv), ukončení jejich platnosti na základě pokynů mandanta
− vymáhání dlužného příspěvku do fondu oprav (dlužného nájemného) a úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytu a nebytových prostor, vyměřování poplatku z prodlení a podávání návrhů na zahájení soudního řízení
− vedení a trvalá aktualizace a archivace technické evidence včetně pasportizace všech spravovaných domů, bytů a nebytových prostor prostřednictvím správního programu I-DES
− zajišťování povinností ukládaných právními, bezpečnostními, hygienickými a požárními předpisy
− smluvní zajišťování dodávky médií a servisní činnosti nezbytně nutné pro bezproblémový provoz domů, zejména el. energie, plynu, vody, tepla a TUV, revizí a údržby výtahů, odvozu odpadků atd.
− vedení předpisu nájemného, kde jsou uvedeny všechny platby, které jsou uživateli či vlastníku bytu předepsány (zálohy za služby, příspěvek do fondu oprav a ostatní dohodnuté platby)
− pravidelná měsíční informace mandanta o nezaplacených částkách uživateli či vlastníky bytů
− pravidelné měsíční hlášení změn inkasnímu středisku České pošty elektronickou cestou
− přebírání uhrazených plateb z inkasního střediska v režimu stanoveném Českou poštou
− pravidelná měsíční kontrola včasného placení stanoveného příspěvku do fondu oprav (nájemného) a úhrad za služby spojené s užíváním bytu nebo nebytových prostor prostřednictvím SIPO, bankovních příkazů a složenek uživateli bytu
− provádění vyúčtování služeb na jednotlivé uživatele bytu či jiné odběratele dle platných předpisů v termínu nejpozději do 30.4. následujícího roku, čímž se rozumí termín doručení vyúčtování k připomínkám
− zabezpečování konzultačních dnů k vyúčtování služeb po dobu reklamačního období
− placení faktur za dodávky služeb spojených s užíváním bytů ve stanovených termínech, kontrolsprávnosti fakturovaných částek
− zajišťování informací směrem k nájemcům o případném přerušení dodávek médií monopolními dodavateli, včetně uvedení důvodu přerušení
− zajištění pravidelného úklidu společných prostor domů a pozemků včetně údržby zeleně, nacházející se na pozemcích, a chodníků, přiléhajících ke spravovaným nemovitostem.
− uplatňování a vymáhání (případně i soudní cestou) odstraňování závad a poškození, která byla způsobena v nemovitostech nájemci a osobami s nimi užívajícími byty a společné prostory nemovitostí
− kontrola bytových jednotek z hlediska jejich užívání stanoveným způsobem
− zabezpečení údržby a běžných oprav nemovitostí v rozsahu vyplývajícím z obecně závazných právních předpisů
− zajišťování rozsáhlejších oprav (spolu s vlastníkem, nebo podle jeho pokynů):
- výběrové řízení na dodavatele
- prověření a podepsání smlouvy o dílo
- provádění pravidelných kontrol postupu a kvality prací
- organizování kontrolních dnů
- přebírání hotového díla
- uplatňování případných reklamací v záruční době
ANESO s.r.o. – nabídka k provádění správy strana 3
− technické prohlídky, preventivní prohlídky a revize vyhrazených technických zařízení v souladu s platnými právními předpisy a příslušnými technickými normami
− předepisování a vybírání příspěvku do fondu oprav a úhrad za služby spojené s užíváním bytu a nebytových prostor od uživatelů bytů a nájemců nebytových prostor v souladu s platnými právními předpisy, případně dle pokynů zástupce vlastníka a ve stanovených termínech
− zajišťování provozu tepla tam, kde je teplo z centrálních zdrojů, domovních či blokových kotelen:
- zajišťování odečtů poměrových měřidel tepla a teplé užitkové vody vč. rozúčtování v souladu s vyhláškou 269/2015 Sb. prostřednictvím specializovaných firem či vlastními pracovníky nad rámec smlouvy o správě domu
- zajišťování provozu lokálních i blokových kotelen a výměníkových stanic vč. obsluhy, v souladu s požadavky legislativních předpisů BOZ a životního prostředí
- zajišťování dodávek paliva a tepla vč. uzavírání smluv s dodavateli a z nich plynoucích povinností
- tvorba cenových kalkulací v souladu se zákonem o cenách a následnými cenovými předpisy, vztahujícími se k věcnému usměrňování cen
- zajišťování dodávek tepla z centrálních zdrojů tepla uzavírání smluv s Pražskou teplárenskou a.s., korekce odběrových diagramů tepla s dodavatelem, kontrola měsíční fakturace, roční vyhodnocování, vyúčtování nákladů na dodávku
− vedení účetnictví spojené se správou domů dle platných předpisů
− podle požadavku vlastníka můžeme dále zajistit
- uzavření nebo připravení návrhu pojistné smlouvy
- pravidelné placení pojistného podle pojistné smlouvy
- uplatňování pojistného plnění na pojišťovně v případě pojistné události
- pravidelné placení za pronájem pozemku
- kompletní kontrolu předaných pasportů domu a bytů
- kontrolu a převzetí předepsaných dokladů o domě
- odborné převzetí domu do správy
- kontrolu platnosti předepsaných revizí a prověření odstranění stanovených závad
- vyúčtování služeb po konci roku i za původního správce
- vedení účetnictví vlastníka (společenství vlastníků) na základě samostatné smlouvy
- odečty spotřeb naměřených na bytových poměrových měřidlech a rozúčtování nákladů služeb měřených v bytech dle zvláštních předpisů
- uzavření smlouvy s dispečinkem nepřetržité havarijní služby zajišťovaná kvalitní externí firmou 24 hod denně, 7 dnů v týdnu
Tento základní rozsah nabízené správy může být upraven dle požadavku vlastníka.
ODBORNÉ PŘEVZETÍ NEMOVITOSTI DO SPRÁVY
Pracovníci naší společnosti se spolu se zástupci vlastníků aktivně zúčastňují přebírání nemovitostí od předchozího majitele či správce a s profesionální odborností kontrolují, zda jsou řádně předány veškeré následující doklady a dokumenty:
1. Veškerá dostupná dokumentace k nemovitosti
Stavební dokumentace (projektová dokumentace, stavební povolení nebo kolaudační rozhodnutí, dokumentace ke změnám dokončené stavby včetně rekolaudace)
Přehled havarijních výměrů a rozhodnutí
Pasport domu
Pasporty bytů
Pasporty nebytových prostor
2. Smlouvy o nájmu k jednotlivým bytům (u starších nájmů dohody o předání a převzetí bytu nebo rozhodnutí o přidělení bytu podle zákona 41/1964 Sb.)
3. Evidenční listy pro výpočet nájemného a služeb z bytu
4. Smlouvy o nájmu nebytových prostor
ANESO s.r.o. – nabídka k provádění správy strana 4
5. Výpovědi z nájmu bytu a nebytového prostoru, návrhy na přivolení soudu k výpovědi z nájmu, návrhy na provedení výkonu rozhodnutí.
6. Přehlášení všech odběrů a služeb spojených s provozem domu (např. dodávka elektřiny pro společné prostory, dodávka vodného, dodávka tepla a teplé a užitkové vody, Pražské služby, úklid domu, STA) aby bylo možno uzavřít bez přerušení dodávky novou smlouvu s příslušným dodavatelem.
7. Seznam měřidel na teplo, teplou a studenou vodu
8. Revizní zprávy elektroinstalace, hromosvodů, rozvod plynu (pokud je instalován), včetně odstranění závad stanovených do doby předání domu
9. Evidence základních prostředků a předmětů postupné spotřeby, pokud jsou součástí kupní smlouvy
10. Kontrola vybavení prostředky protipožárního zabezpečení, včetně provedených revizí
11. Zjištění pravidelných kontrol servisu a revizí výtahů, vedení knihy výtahu a její umístění.
12. Převzetí klíčů od domu a společných prostor.
Dále můžeme nabídnout službu Výkon funkce předsedy společenství. Jsme si vědomi, že je v poslední době velmi těžké sestavit z vlastníků výkonný výbor. Můžeme tak za vás převzít plně zodpovědnost za správu domu. Budeme jednat samostatně na základě volby shromáždění SVJ. Kontrolu zajistí kontrolní komise či revizor z řad členů SVJ.
NAVRHOVANÁ CENA ZA VEDENÍ ÚČETNÍ EVIDENCE PRO BYTOVÝ DŮM BYTOVÉ DRUŽSTVO ŠANTROCHOVA 1777, ŠANTROCHOVA 1777/12, PRAHA 6, IČO:25149857
42BJ a 6NJ
Cena za vedení účetnictví pro 42 bytových jednotek a 6 nebytových jednotek činí 120,- Kč za jednotku za měsíc. Ceny jsou uváděny bez DPH.
V Praze dne 16. 10. 2018